Torsdag redan..

 Oj vad denna vecka trillade på. Torsdag kväll redan. Idag har S och A fotograferat sig på förskolan. Ska bli spännande att se resultatet. Efter lämning var jag och Iris en snabbsväng på affären innan vi gick hem och grejade och lunchade och vilade. Sen vips var det dags att hämta S och A igen men frst hade jag utvecklingsamtal med Signe som ju börjar förskoleklass efter sommaren.
Gick bra det med. Sen mot bvc för lite fika och lek. Sen hemma igen och vips blev det kväll. Barnen har lekt och grejat medans jag har fixat med tvätt och disk och annat vardagligt.
 
 
Vilket underbart väder vi haft idag. Tyckte det passade med lite färg idag. Så matchade armband med mitt nya läppstift :)
 
 
 
Nu ska jag strax fixa kvällsmat sen ut byta om till träningkläder och vänta in Henrik så att jag kan ge mig ut på en löptur direkt när han kommer från jobbet.
Har börjat titta på en ny serie så man vill hinna med ett avsnitt av den innan läggdags med =)
 
Ha en underbar kväll!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0