Mitt i veckan

 
 
 
Så var vi mitt i veckan igen.
 
Har lämnat mellanbarnen på förskolan och varit och handlat lite. H jobbar kort dag idag. (Det vill säga till 16) så jag tänkte ta mig ut på en eftermiddagslöpning. Ska köra lite hemma med.
 
Igår var det avslutningsfest på barnen förskola Signe fick diplom och paket då hon ju slutar och börjar i förskoleklass i höst. Imorgon börjar sommarlovet för dem. Ska bli skönt! =)
Barnen fick ge varsitt armband till sina fröknar. Tänk så mycket dem gör för ens barn =)
 
 

Igår hämtade förresten mormor och Erik på förskolan. Dem tog med S och och A för att titta på valpar. Så söta. Jag såg lite foton från utflykten. Signe kom hem överlycklig innan sommarfesten. Mormor och Erik hade köpt en cykel och ny hjälm till henne. Rosa cykel och monsterhigh-hjälm. Den har cykelkorg och pakethållare Signe var överlycklig.
 
Barnen har så många fina människor som bryr sig om dem och älskar dem. Vi kan verkligen skatta oss lyckliga! <3
 
Nu ska jag och Iris greja lite innan lunch,träning och dagishämtning!
 
Ha det fint!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Å vilka söta armband! Blev säkert uppskattat

Svar: Tack. Jag tror det =)
Jennie

2015-06-10 @ 10:38:01
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0