Gårdagen

 
 
 
Signe tränade på att cykla och cykla igår.
Hon har riktigt snits på det nu!
 
Igår på dagen hade vi en riktigt lugn och skön dag. Köpte hem lunch från Sandelius och bara grejade med saker hemma. Jag passade på att fixa sommarfina naglar =)
 
Vid 16-tiden blev barnen upphämtade av mormor och Giggi. (Tack snälla igen för barnvakt!) och jag blev upphämtad av min ena lillebror för min andra lillebror hade nämligen bokat tid för tatuering åt mig då jag hjälpte dem sy gardiner oså. Som tack.
 
Så äntligen fick jag dit Iris namn på handleden samt en liten bonustatto på fingret som jag velat ha. Den sitter fint där brevid vigselringen när ja tar på den igen när tatueringen läkt.
 
  
Det gick snabbt och smidigt och det var tur för fingret var inte speciellt skönt att tatuera :) Så tunn hud innan benet.
 
Nu ska jag strax göra frukost och vinka av Stina till skolan. Mellankidsen ska till förskolan och jag ska pyssla med lite smycken. Iris brukar vilja "hjälpa till"
 
Träna ska jag göra ikväll. Magen och löpning får det bli.
 
Ha en fin dag hörrni!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina tatueringar ;) så fint med barnens namn tatuerade

2015-06-02 @ 10:16:49
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0