Detta väder

 
 
Blir så seg av detta väder.
Känner mig inte pigg. Iris vaknade tidigt (för att vara henne).
 Laddade iaf upp med en ordentlig frukost och sen plockat lite i hemmet. Barnen leker bra. Snart ska mormor hämta dem så får dom vara där och leka en stund. Då ska jag nog gå och vila en sväng. Näe nu vill jag ha sol och värme! :)
 
 
 
Har hunnit med att frisera August också. Så stilig liten herre!
 
Till lunch fick det bli rester från igår. "Spagetti och köttfärsås" En rätt som jag ofta tycker är godare dagen efter.
Iris har blivit så stor. 20 månader. En egen individ med massor av vilja och humör men också en massa massa kärlek. Älskade ungar,vad ni gör mig rik! <3
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0