Monday morning!

 
God förmiddag!
 
Tillbaka till verkligheten efter lite semester. Iris var först ut med att vakna. Hon var så gosig och satt länge i min famn och somnade nästan om där i morse. Så mysigt! Dukade upp frukost när de andra kidsen vaknade. Alla 4 är hemma idag men Stina ska iväg till kompis snart.
 
Efter några dagar med mycket godsaker och noll träning på Öland så är det som sagt "back to reality nu" ;) Träning står på dagens planer samt nyttig och vällagad mat.
Har ni några bra recept så hit med dem bara!
 
 
 
Jag är så glad över att vi har bokat en resa i höst för denna sommar behöver verkligen skärpa till sig snart!
Vill verkligen inte gnälla men vädret är ju inte alls kul. Jag man får göra det bästa av det. Nu börjar det bli snart tt fixa lunch.
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mkt godsaker låter najs :)

Svar: Ja men inte så nyttigt många ggr ;)
Jennie

2015-07-13 @ 23:25:41
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Hanna Karlsson

Jag längtar efter riktigt bra sommarväder samtidigt som det här vädret passar perfekt när man är så träningsgalen som jag är... :-)

Svar: Jag föredrar nog tom sol och värme när jag tränar. Gav mig ut och sprang häromdagen och himlen öppna sig. Var så tjurig haha =)
Jennie

2015-07-14 @ 23:10:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0