Trötter

 
 
 
Trött mamma idag. Tror Iris håller på att få fler tänder så hon har hållit sina föräldrar vakna en hel del inatt. Amningen har vi trappat ner en hel del och idag tänkte jag att vi skulle sluta amma. Köpte mig ett par min att vakna till på med morgonamning så då började jag tveka om det verkligen var dags =)
 
Ikväll ska vi pynta granen och köpa en med. Ska ha en äkta i år i vårt "nya" hus =)
 
Ska se om en dusch och lite smink kan pigga upp mig lite *gäsp*.
 
Nästa år tänker börja med en liten utmaning till mig själv. Ska köra en Aloe Veradetox på 9 dagar. Bara flytande föda. Tror det blir toppen =) Hårt och tufft men jag är taggad till max. Först ska jag njuta av jul och nyår.
 
Imorgon ska jag till stan på glöggparty btw.
 
Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0