Farsdag

 
Idag har vi varit på fika hos min pappa och . Väldigt trevligt.
 
 
I fredags var vi och shoppade i stan och jag hittade allt jag vill bla toppen på bilden nedan.
 
Igår var vi bjudna på supergod mat hos Henriks föräldrar. Så helgen gick snabbt. Henrik hade jag beställt en perfekt farsdagpresent som tyvärr inte hann att komma men jag hoppas inte den är slutsåld då jag beställde så fort man kunde.
http://www.vinguiden.com/produkter/tva-bryggare-tjeckiska-julkalender/
 
Just det nu har vi fått familjefotot som ska vara med i tidningen för Iris födelseannons =)
 
Har hunnit med en skön promenad med. Underbart  =)
 
Nu väntas läggning av barn sen soffan. Imorgon är en ny vecka.
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0