Nya färgen

 
Vet inte om det syns men det är brunt nu istället för svart. Det lyckades faktiskt o få till det med hemmafärgning. Börjar bli en amatörfrisör haha. Klipper både mig själv och småttingarna. T o m toppar mitt hår själv nu för tiden. Orka fixa med frisörtid o grejer. Pengar sparar man med =)
 
Här är det som sagt klädvårdsdag och det passar ju bra för vädret är inget vidare =/ Idag fick jag improvisera lite till lunchen med men det verkade ingen ha något emot =)
Fick nämeligen bli pizza idag =)
När jag håller på och skär upp hör jag någon mer som var pizzasugen så jag tittar ut genom fönstret som jag har öppet.

Min söte lille hönapöna gjorde sig hörd utanför fönstret =)
 
Nu chillar vi efter lunchen ja August han sover t o m
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Sååå snyggt det blev, ser nästan ut att vara lite rödbruna/slingor, gillart skarpt! Även här pågår tvätt å rensning av kläder... KRAM!

2012-09-04 @ 14:42:50
Postat av: Mamma till William och Wilma

Gott med hemma gjord pizza..kram kram

2012-09-04 @ 20:53:22
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0