Klädvårdsdag

Idag ska jag försöka ha en riktig klädvårdsdag. Har en hel del ren tvätt som ska vikas. Ett helt tvättberg med smutsigt som ska tvättas. Mitt i allt är jag inne i ett sälja massa kläderstim. Så jag håller på och piffar upp kläder inför försälning med. Finns det intresse kan jag kanske lägga ut lite här vi får =) Hinner jag och barnen går med på det kanske jag rensar lite i garderoberna med =) Ska slänga ut bild på min nya hårfärg när jag fixat det och så skulle jag behöva posta ett paket som är betalat . Idag får det bli en fixadag helt enkelt. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Fullt ös! Hoppas dagen blir bra!

2012-09-04 @ 09:57:58
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0