Halloj

Va visst ett tag sen jag var inne. I helgen var vi i stan och käkade grillbuffè på fars dag. Var även och hälsade på hos svärföäldrana och fick både fika och mat. I helgen har August tid på allergimottagningen och vi ska även till Stockholm och barnsjukhuset så vi håller oss hemma från ÖF och liknande denna vecka. Idag har vi dock date i lekpark med vänner. Imorgon ska det bli en shoppingtur. Har sålt lite kläder så kan man fylla på med lite nytt med gott samvete =)

Detta ska jag lägga på posten senare idag =)
 
Jag har sovmorgon idag men ska ta och göra mig redo för dagen. Blir mellis i parken med så ska bre matsäck!
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gör jag med... men nu är det tomt på kontot och inga kläder är färdigfixade för försäljning så jag får ta det lugnt med köpen :(
Ha en bra helg,

2012-11-16 @ 12:18:10
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0