Tjekväll-Circus


Bilden kommer från weheartit.com


Igår var cirkusen här och jag bestämde mig för att ta med mig tjejerna. Min mamma var snäll och passade August under tiden. Han sussade gott och märkte kanske inte ens att vi var borta =)  (Henrik jobbade sent)
Idag är det fredag. Så härligt! Så vackert väder med. Här ska jag bara skälpa i mig lite kaffe sen blir det fredagsshopping och sen bara hem och hänga på soldäcket hela dagen. Ikväll ska vi grilla och jag hoppas att maken vill bygga lite på den nya kaninburen. Vi ska nämligen skaffa en liten kaninhona som är redo att paras nästa vår så att vi kan ha små kaninungar som skuttar omkring vartefter =) 

Nu mera kaffe!

Ha en underbar dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0