Måndag

Godmorgon. Har varit ute på min morgonlöpning och frukost har vi fått i oss också. Idag står det för det mesta städning och tvätt på schemat. En tur till affären får det nog bli med. Idag ska Stampe iväg till kaninvakten (förra ägaren) och vara där tills dagen efter vi kommit hem. Imorgon går nog hela dagen åt i Stockholm med August. Jag tänkte packa alla mina kläder idag. Packade barnens igår. 3 barn och väskan väger 9.4 kg det måste vara bra =) Just det ska kolla en varsin leksak till dom med som vi ska överraska dom med på flygplanet som lite tidfördriv.


Kändes i kroppen första km idag när jag sprang. Sprang nästan 1 mil (9.64 km) igår vid  kl 18 nämligen. Nästa gång ska jag ta i lite med när vi springer=)

Tittar säkert in innan vi åker om det inte blir helt fullt upp.

Näe nu ska jag ta tag i undervåningen här!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com , presentkort 400 hos lykka.se och en valfri barntavla från dotto.se. Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-07 @ 15:44:01
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0