Tidig morgon

Här är det tidig morgon..Förkylningen håller i sig och August fick inhalera vid 4..Det verkade inte hjälpa så då gick jag upp med honom för att se om det skulle lossna bättre..Funkade inte heller så bra. Rådgjorde med barnjouren som sa att det var ok och pröva inhalera en gång till eller komma in igen om vi ville..Vi inhalerade en gång till så nu sover han gott och rosslet är borta skönt..Signe vaknade också tidigt och även hon är förkyld och hostig..Jag och Henrik med. Idag blir det återigen att sova lite på skift och så hoppas vi på nya friska tag här i veckan=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Frida- mamma till Elliot ♥

Krya på er! hoppas du hittar några skor som passar.Jag gick till Löplabbet och provade ut skor för att få ett par som passade mig.

Kostade inte mer än att köpa skor på Stadium eller Teamsportia så det rekommenderar jag.

Var en sådan markant skillnad när jag fick på mig ett par skor som var anpassade för hur mina fötter är så det var riktigt roligt att springa förra våren/sommaren :)



Hoppas ni haft en mysig helg nu

Kram kram

2012-03-04 @ 17:15:09
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Ninni

Stakars liten. Krya på sig! <3

2012-03-05 @ 20:43:25
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0