Seg

Idag har jag varit seg och barnen med tror jag. Detta gör mig extra stolt att jag har fått allt gjort som jag tänkt. En ordentlig städning. Även övervåningen. Fixat med tvätten (börjar komma ikapp nu). August fick plocka själv med lunchen idag=majs överallt. Så kökat har behövts dammsugas 2 ggr redan idag. Vi släpade oss iväg till affären och så tänkte jag stanna så att Signe fick åka lite kana och sen att vi kanske kunde gunga i trädgården men bägge mina raringar däckade i vagnen och ligger och sover en nap nu.

Ska snart börja med middagen..Ugnstekt falukorv med potatismos och broccolimix. Vad ska ni äta denna måndag? Middagstips kan man aldrig få för många av=)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så gott med ugnsstekt falukorv!!

Jag har inte en aning om vad vi ska ha till mat ikväll... soppa kanske? Jag kom precis hem, har stängning på måndagar.



Kul att August börjat plocka med maten/äta själv - mindre kul att dammsuga 2 ggr/dag ;)



Jag tycker ni har otroligt fint och i ordning hemma med tanke på hur fort det går att skita ner (fick ju lite bevis på det sist jag var hos dig).



Ha en skön måndagskväll!

Kram

2012-01-16 @ 18:37:21
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har ett tvättberg som jag ska försöka komma ikapp i dag... men det känns trögt ;-P KRAM

2012-01-17 @ 07:40:48
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0