Endomondo

Idag har jag sprungit med programmet. Endomondo. Då brukar jag ta i lite extra=)



Egentligen skulle jag vilja ha en sträcka på 5 km men det är svårt att hitta en exakt. Idag blev det visst 5.4. I alla fall så sa programmet till vid 5 km och det hade jag sprungit på 25.15 sek. Det är jag nöjd med. Sen var det typiskt när man vill springa på tid att tåget ska komma så då fick jag stå och jogga på stället. Nu blir det strax frukost här och en kopp kaffe till innan duschen =)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va duktig du är!

Man blir peppad när man kör med såna appar.

Tycker det är suveränt.



Hoppas du haft en bra vecka och att ni får en mysig påsk helg.

Kram

2012-04-05 @ 22:03:06
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0