Influensavaccination

Tog lite längre tid än vad vi trodde då jag frågade om det var ok att ta det vaccinet så tätt inpå rs-sprutan (rs-sprutan är dock inget vaccin) Detta visste hon inte så det blev ett litet projekt att ta reda på men till slut så var det ok att han fick den i alla fall. August var stencool och grät inte ens vid sticket. Mammas lilla kämpe!

Nu har jag tänt massor av ljus och ska snart dra igång ett brödbak..Brödet är slutt! Sen får det bli en sen middag också.

Vi åt på IKEA idag. Jag köpte kartonger som jag ska sortera upp lite urväxta kläder och så i. Så det blir ordning och reda på det=) Hittade även några fina kartonger att ha i skafferiet så nu är det lite fixat med det också.

Tror jag ska göra broccoligratäng till middag. Kan jag passa att göra mat till August med. Han älskar potatis och broccolipurè nämeligen=) Fast nu blev jag sugen på soppa med nybakt bröd till! Det får det nog bli..brroccoli och morotsoppa mums!


Näe kanske bäst att komma igång. Har ju barn som ska läggas snart med. Imorrn har vi en playdate på förmiddagen också så då får de små liven vara utvilade och pigga=)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

låter som ni haft en ganska bra dag! hoppas ni får en trevlig kväll också! kram

2011-10-20 @ 20:20:10
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0