höst/vinter/vår/sommar


910558ff2e2478c7el8_large
bild från:weheartit.com



Vinter igen men bara för en dag får vi hoppas=) Igår fick jag trevligt och oväntat besök till middagen. Min bror och hans tjej kom och åt middag brorsan lagade maten och han badade även Signe och gjorde henne redo för att sova. Brorsans tjej Linn hjälpte till med disken och August så jag får gärna oväntat besök flera ggr=) Strax före hade även mamma hälsat på med en äppelpaj och hon lyckades även söva August i vagnen. August var lite "kvillrig" igår. Om nån inte vet vad jag menar med kvillrig så betyder det att han var inte ledsen men inte heller helt nöjd.

I eftermiddag blir det en tur till stan. Måste in till neo-iva och lämna tillbaka bröstpumpen. Var ett tag sen jag använde den och vi har glömt att ta med den varje gång. Sen ska vi ut och hälsa på svärföräldrarna. Blir nog sent så måste ta med pyjamaser till barnen så dom kan åka hem i det.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma..

Sv; Jag tycker nästan att kläderna nöts då man torktummlar dom, dom blir ju mjuka då man hängtorkar och stryker också :) Hihi, fast man kanske inte har tid för det som småbarnsförälder senare! Men det tar jag då!



Ha en fin dag! KRamis

2011-05-04 @ 11:05:14
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0