Utedag



Dagen kommer nog spenderas mestadels ute. Tyvärr kan jag bli lite uttråkad så jag vill ha lite trädgårdsprojekt när jag är ute så jag får vad jag hittar på=)

Kalaset var trevligt igår och det bjöds på supergod smörgåstårta och cheescake=)

August kom hem med en snygg mössa hans farmor hade sytt=)


Bvc ska vi till idag. Spännande att se hur det är med vikten på lille killen. Han äter ju numera runt 140 ml per mål ,.Ibland mindre.Ibland mer=)

På onsdag ska jag fixa naglarna (fyller år snart och har fått det i present=) lyxigt). I helgen har vi tänkt att gå på riddarspel men får hoppas att vädret är bra annars känns det inte lika skoj.

Just det blev en sväng på RUSTA igår med =)


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Vilken sötnos :)

2011-05-12 @ 11:20:13
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0