Barn överallt!

Idag var jag och barnen och träffade mammorna och deras barn. Det var barn överallt och såå kul att alla samlades och vädret var ju kanoners med. August fann sig väl tillrätta bland alla. Drack 195 ml av 4 månaders- NAN och låg sedan nöjd och jollrade på en fäll i gräset och hade en liten pratstund med  Johanna=)

Imorgon ska det ju vara varmt också kanske rent utav blir en dag på stranden. Får känna av det imorgon=) Nu är jag helt slut efter en fullspäckad dag! Supermätt också. Gjorde lövbiffgryta med potatis och vinbärgelè. Tänkte slå mig ner framför tv:n och se den där dokumentären på fyran nu.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att vi kunde ses alla igen även om man får hjärtfel av att försöka ha koll på alla små =) Lilla plutten hade massor att säga så det är klart att man måste lyssna. Han o jag bestämde att ni snart skulle komma till oss o leka också =) Kram

2011-05-31 @ 12:46:18
Postat av: Jennie

Det gick ju bra med alla barnen. Gick inte ens sönder en spegel ju! Jaha så ni har bestämt en lekdate ni. Ja men då är det ju bara och hänga på=) Trevligt! Kram

2011-05-31 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0