Sista ÖF innan sommaren


Tumblr_lmwixqbdrf1qcg636o1_400_large
Bilden kommer från weheartit.com

Det var Öppna förskolan idag. Sista innan sommarupphåll dock. Dom har midsommarfirande där imorgon men vi missar det för att jag ska tatuera mig då. Nu slappar vi lite. Har ätit lunch. Rester från igår för mig och Signe. För August med egentligen för han åt upp andra halvan av sin potatis och majspurèburk han startade på igår och så en skvätt NAN på det för honom. Nu är det kaffe på maten sen står tvätt på schemat.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot.

Roligt att tatuera sig! =)



Skönt att det funka med ena barnet att amma. Fast jag måste säga att ersättning är ju en himla bra uppfinning. Förr fanns ju inte det.. :)

2011-06-21 @ 17:41:53
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0