Bloggtorka

Känner mig inte så sugen på att blogga just för stunden. Kanske är det,det fina vädret som gör det. Ikväll har vi varit o grillat i alla fall, gött. Blogglusten brukar ju komma tillbaka så det gör den nog denna gången med men om ni undrar varför det är lite tomt och tyst här inne så beror på att jag inte riktigt känner för det för tillfället. Fast det kan ha ändrats imorgon hihi..

Ha det fint!


Visar denna bild med. Den är härlig tycker jag. Signe har börjat uttala August namn helt rent och när hon såg denna bilden på datorn sa hon August och igne=Signe.


August är en sån glad liten unge..Ja Signe med såklart men det ser ut som hon undrar vad lillebror skrattar åt på bilden..Ohh mina älskade,älskade ungar!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag känner precis som du. Känner tom för att skita i det totalt, men nej. Det kan jag inte hahaha

2011-06-12 @ 22:06:03
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0