Sov hela natten

Inatt sov August hela natten. Han brukar bara vakna en gång per natt men inatt nöjde han sig med nappen istället=)

Idag känner jag att jag har en hel del att göra. Dels en massa "måsten" och dels en massa saker jag vill göra. Lekestugan är på god väg att bli färdigt så idag kan jag börja inreda lite. Kanske visar bilder sen.

Veckan som kommer har man en del planerat bl a shopping på tisdag till dopet mm.

Onsdag är det Stockholm ALBS som ska få sig ett besök. Känns konstigt. Är lite sugen på att visa upp August på BIVA samtidigt som tanken på att gå ner till BIVA känns lite läskig. Får se när vi är där. Vi var ju där så kort tid så dom kanske har glömt oss=) Dom sa ju det när August låg där att han är en sån som bara kommer rusa förbi på BIVA hihi.
Om vi har tid vill jag till Solna centrum. Där åts det en hel del pizza på Volles. Opera brukade jag äta. Den godaste pizzan jag ätit=)

Just veckomatsedel ska göras med och så ska det städas och vikas tvätt och veckohandla. Typ allt i hårvård och liknande är slut med så det måste handlas hem.

Det har blivit någon ny grej för mig att jag vill ha ordning och reda och extra rent när man startar en ny vecka.

Snart har H semester också. Lovely!

Så där mitt dagliga svammel jag givit idag.

Over and Out!



Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

jag undrar vem som har roligast på lekplatsen, du eller barnen? ;)

2011-07-03 @ 08:44:23
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0