Idag var det tänkt att August skulle födas

Idag är dagen då dom hade tänkt att förlösa August på Karolinska (BF 6 mars). Istället är han nu 2.5 vecka och kan andas själv..Förut när jag var nere hade han inte ens syrgas!

Vi kan nu även ta upp honom i famnen när vi vill då han inte har så mycket slangar kvar. Han har ingen medicin längre bara antbiotika mot infektionen som är princip borta nu. Älskade lilla barn!

Han behöver heller inte vara på BIVA längre och det var tänkt att vi skulle få byta avdelning idag men dom hade inte plats så vi är kvar på BIVA.

Signe fick tyvärr feber ikväll och vi vågar inte riskera att August ska bli smittad så Henrik har åkt hem med henne en stund. Så nu är jag ensam på rummet och jag har städat så det känns så stort och tomt här. Saknar mina älsklingar men om ett tag är vi hemma alla tillsammans! <3

Nu ska jag snart gå ner till min lille pöjk=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Natasja

Åh superduper ju att det går så bra för honom! Du ska se att ni snart är hemma! :)

Så glad för er skull att det går så bra för honom.



Inga problem med kräkningar? Hur går det med flaskmatandet/ammandet?



Här är tösen sjuk o jag misstänker lunginflammation.. :(

Kram

2011-02-15 @ 06:49:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet
Postat av: Jennie

Nej han kräks ingenting va jag vet. Han kräktes vid något tillfälle för längre sen bara. Jodå han tuttar men förstår väl inte rktigt att det är så man äter han är ju liksom van att få maten rakt ner i magen men igår sondmatade jag honom samtidigt som han låg vid bröstet.



Fy då! Hon får krya på sig! Kram!

2011-02-15 @ 08:07:38
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som en film med lyckligt slut <3

Kram Christy

2011-02-15 @ 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0