Second hand och loppis

Idag ska jag ge mig ut och se om jag kan loppisfynda lite. Tar med mig barnen..H ska börja snickra lite projekt idag. Ikväll när barnen sover ska väggen bli vit också=)

Imorgon blir det en riktig tjejdag på stan. Jag, Stina och Stinas mamma ska gå en shoppingtur. Stina måste ju ha lite höstkläder till skolan börjar och även lite skolmatrial. Jag behöver fylla på min garderob med och småttingarna kan inte få för mycket kläder hihi. Får se vad man hinner med=)

Vi har även tid hos kirurgen imorgon. När August kom hem från sjukhuset (och även före) så var hans muskler lite försvagde där nerverna likson blivit kapta vid operationen. Detta har gjort att det har bullat ut lite på sidan men nu syns det knappt längre + att vi visat det i Stockholm och det var ingen fara. Remissen till US fick jag för längesen så det är lika bra att dom får kolla. Ska även höra med dom om August ska få RS-spruta denna säsong och så vill jag veta om han har någon ansvarig läkare i Linköping.

Nu ska jag fixa mig för dagen! (har haft sovmorgon idag)

Ha det fint!


Det är väggen bakom här som ska bli vit btw


Kommentarer
Postat av: Maria

Loppisar är ju så kul att gå på!

Ännu roligare när man gör en massa bra fynd :D



Kram!

2011-08-17 @ 20:56:05
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0