Pyssel,pyssel ännu mera pyssel













Henrik snickrade till en hylla åt mig häromdagen. Igår kom jag på att jag ville en tallrikshylla i samma stil så då fixade han det också. Är supernöjd och köket känns mer hemtrevligt och inbott=)

På hyllan har vi ställt lite saker som vi gillade. Tallrikarna var på tok för fina för att ligga i skåpet så dom fick ta plats. Det är ärvegods som Henrik fått. Pasta och kaffeburken kommer från Cult design och grönväxterna med krukor från IKEA,kossan har jag köpt i Ullared och även grythandsken och grytlapparna kommer därifrån. Handduk från Green Gate. Har även plockat in örter frånträdgården och hägnt på tork=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå,den va fin! När vi bor större så ska jag minsann också ha en sån. Visst är det skoj m pyssel? Kommer snart ett inlägg på min blogg om de senaste grejerna jag gjort så håll utkik om du är nyfiken;) Ha det gott! kram

2011-08-15 @ 20:35:43
URL: http://ammemmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0