Kväller

Kväller

Ljuspartyt var trevlig och jag är snart ett 6-pack elfenbensvita antikljus rikare =)
Imorrn står PW först på planeringen och sen ska jag komma på något fredagsmys som inte är godis utan nåt nyttigare. Gurka,morötter o dipp tänkte jag och så kanske vindruvor kunde vara nåt. På lördag ska jag antagligen ut på krogen i stan. Vi ahr bara en liten krog här o den har varit stängd i flera veckor pga vattenläckage. Vi får se hur pigg jag är på lördag.

Signe sov en lång eftermiddagsnap (ca kl.18) så jag trodde att hon skulle vara uppe länge men H hade gått och lagt August vid ca 18.30 och Signe är så inrutad på att hon med ska sova då så H frågade henne och då hade hon svarat ja på det  så hon somnade utan krusiduller vid ungefär vanlig tid. Så vi får se hur tidigt hon vill upp imorgon=)


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

håller tummarna för att du vinner :-) tävlingen avslutas i morgon, så glöm inte kika in då!



trevlig helg!

2011-08-25 @ 23:27:51
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

jag kan inte ens föreställa mig hur det känns! tur att hon mår bra nu! kramis

2011-08-25 @ 23:29:02
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0