Korgar

Sådär nu är jag hemma från pw och bvc också. Alldeles mör nu. Vi gick i en timme ungefär en rejäl sträcka. Försökte hålla bra tempo också. Känns i benen. Skönt! Har varit på bvc med en sväng. Ville kolla upp en grej med August tunga så nu är det gjort får han besvär går det behandla men det tar vi då men hoppas han slipper såklart men det var ingen fara i alla fall.

Väntar på att Stina ska komma hem från skolan sen tänkte jag går och se om jag kan hitta några korgar på loppis till vår skänk som H byggt=)



Tror faktiskt bägge barnen sover nu också. Signe sover nästan aldrig längre men jag provade att lägga henne och det är tyst från hennes rum i alla fall. August sover i sin vagn.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Skönt att få röra på sig lite

2011-08-29 @ 13:27:16
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0