Förmiddagen

Förmiddagen har spenderats neråt på fiket och torget. Vi har fikat och handlat och Signe åkte kana på en gigantisk skrivmaskin. De ni! =)Nu ska jag snart ta fram lite lunch (rester från igår) men väntar lite då ett o annat plommon slank ner i magen på Signe förut. Vi har ett plommonträd nästan precis utanför dörren. Det är fullt med söta plommon och Signe har börjat peka och vilja ha så fort vi går förbi. Stina med äter mängder och har med som frukt till skolan. Imorse fick jag ge mig ut och plocka in lite plommon till hennes fruktburk.


Tröttisar


Lite fika piggar upp

Nu har jag ganska nyligen lagt en stek i ugnen som ska stå o gotta till sig länge. Så ska vi äta den senare ikväll. H är ledig ikväll=)


August fick också sitta med när jag fixar mat. En morot från kylen svalkar ett tandlöst tandkött bra=) Tog en rejält stor bit så att han inte ska kunna sätta den i halsen! 


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

godingar!

vi har också varit en sväng på stan idag :-)

2011-08-31 @ 19:10:27
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Ja, vi får se. Hade en ganska stark sammandragning just nu. Man vet ju aldrig hihii

2011-08-31 @ 20:01:58
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0