Bvc August 8/8

August växer på bra och har stigit lite på sin viktkurva. Längden följde sin kurva. Så nu har han kommit över 7 kg-strecket och väger 7050 gram =)

Lille pilterman. Det var så gullig igår och se honom med en annan liten flicka som också fick kämpa mot kongenitalt diafragmabråck när hon föddes. I alla fall så satt dom brevid varandra i syskonvagnen och hon satt och klappade August på huvudet medans vi handlade..Det var så sött!

Signe somnade tidigt och August med men han kommer få vara vaken om en stund tror jag för han somnade 16.15 och lite tidigt att sova för natten då!

H och jag ska se en film strax är det tänkt men ska fixa nån kvällsmat med. Får bli varma mackor eller nåt=)


Den här bilden tog jag häromdagen..Så gulligt...Har vi kanske en blivande liten doktor här hihi

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hihhi Lilla doktorn

2011-08-08 @ 22:50:07
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0