Slappardag

Sov väldigt dåligt inatt så idag har det varit en riktig slappardag. Jag passade på att sova en timme ungefär förut när barnen sov.Så idag har vi bara myst. Jag har inte ens borstat håret idag hihi. Skönt med såna dagar ibland med. På eftermiddagen var vi ute i och för sig så då var jag lite flitig  i trädgården.

Ju mer att göra imorgon. Blir rätt stökigt efter en dag om man inte plockar så mycket oså tvätten men ska lägga mig skapligt ikväll så att man är redo för en ny härlig dag!

Tror att August min lille prins är i någon slags utvecklingsfas då det har varit lite knorrit från honom. Nu sover han i vagnen. Signe håller på att somna på sitt rum så August kan sova utan en massa bus omkring honom även om han inte verkar bry sig så mycket. De där 2 kommer nog busa en hel del sen kan tänkas=)

Ha det fint!



Mina små godingar för ca 1,5 månader sen

Kommentarer
Postat av: Fia

Så söta =)

2011-04-18 @ 21:52:04
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0