Min lilla (stora) prematurbaby <3




August låg såhär och sov förut när jag pysslade med tvätt. Jag kollade till honom med jämna mellanrum och han gled bara längre och längre ner i vagnen mellan gångerna jag titta. Det tyckte han nog var mysigt min lilla (stora) prematurbaby. När vi låg på BIVA låg han i en "toffla". Det såg nästan ut som en toffla som han låg lite trångt o ombonat i för han sov lite oroligt ibland och prematursprattlade som vi kalla det och då kunde han väcka sig själv men antar att det blev lite mer likt som i magen i den. Tror många "preemisar" sover i såna.Signe hon kryper ihop som en liten boll när hon sover och så fort hon lärde att vända sig från rygg tilla mage var det sova på mage som gällde för henne. Mina älskade små barn <3


Ikväll har vi grillat med min mor och bröder och brorsans tjej trevligt,trevligt och proppmätt är jag nu. Kött och klyftpoatis,tzasiki och sallad och potaisallad och beasås mums. Kladdkaka och grädde till efterätt=)

Idag har jag fått massor gjort och känner mig behagligt trött. Jag har städat och tvätta och vikt tvätt och sorterat i Stinas garderob och satt upp en sänghimmel över Signes säng. Mycket gjorde jag när barnen sov om ni undrar hur jag hann men som ni ser ovan sov August riktigt gott i vagnen.

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Daniel Andersson

Hur går det med borrarna? Nöjd med köpet? Jag väntar fortfarande på ett godkännande på payson.

2011-04-13 @ 22:55:39
Postat av: Jennie

Hej. Jajemen=) Nu ska det vara godkänt!

2011-04-14 @ 08:42:58
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Daniel Andersson

Perfekt, glöm inte omdömet på Tradera. Har lagt mitt omdöme nu =)

2011-04-14 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0