Fre-Lör


Igår (fredag) kom Henrik hem woho känns bra=) Så igår fixade jag lite hemma bara och handlade hem lite godis till kvällen och så. När Signe lagt sig åt vi pizza och sen drog vi på en film som vi inte orkade se klart. Kanske gör det vid senare tillfälle=)





LillebrorJohannes och en kompis till honom kom även på fredagen och hälsade på en stund=)






Idag är det lördag och jag har haft sovmorgon,det var skönt. Har även powernapat nyss=) I alla fall, så åt jag frukost o sen fixade i ordning mig sen gick familjen ner till marknaden på torget. Köpte strumpor och soppåsar=) Sen blev det en lätt lunch och fika på fiket. Nu har jag plockat lite sen kommer pappa med fam på eftermiddagen och ska fika lite.

Ha det fint!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0