Färg i håret

Nu sitter jag med färg i håret. Skönt att få bort utväxten blev moccabrun denna gång=) Funderar på om jag skulle ta tag i att noppa ögonbrynen med ,blir lite spasöndag sådär=) Så blir det ett härligt bad med men det gör jag ju typ varje kväll. Vi har mycket på våra scheman framöver så passar på att ta tag i hårfärgningen. Jag trivs både med att ha saker att göra men även att bara ta det lugnt o kanske gå i myskläder en hel dag tex=)

Imorgon får jag en liten sovmorgon och sen bär det av till babyöppet. Sist gjorde vi ju avtryck. Signe fick göra sin lilla fot,borde ju vara färdigt/torkat imorgon=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Frida

Okej va kul :D Kommer ju vara i 25+6 när ja gör de, så de blir ju ungefär samma då :) Blev de bra bilder då? =)

Ser verkligen framemot de iaf :D



Shit vilka häftiga tårtor du gjort i inlägget nedan.. riktigt duktigt ! ! :)



2010-10-11 @ 23:50:12
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0