Tröttis

Signe har varit en riktig tröttis idag men så har hon lekt en hel del idag med och hon höll sig vaken hela latteprommisen och hela fikan. Efter fikan så var jag barnvakt i ca 1.5 timme åt en av Signes kompisar så Signe fick dela med sig av sin mamma en liten stund men det gick jättebra och när lilla kompisens mamma kom blev det mer fika i det härliga vädret men barnen fick sova istället.Signe var riktigt tröttis och sov länge.

När besöket skulle hemåt sov Signe vidare hon hade vaknat en liten stund men verkade inte utvilad så jag sövde om henne. I alla fall passade jag på o plocka lite och förberda med maten o det medans Signe sov vidare i vagnen. Signe sov vidare medans vi gick o handlade men vakande i affären. När jag kom hem lagade jag färdigt middagen. Hemmagjord klyftpotais,kött ungslagade grönsaker och rödvinssås *mums*.

Efter maten gick jag och tjejerna ( H skulle till jobbet) till min mamma och Erik som skulle ha besök och då blev det mera lek för både Signe och Stina=) 

Underbart väder idag!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0