Utsövd!

Idag är jag utsövd igen. Idag var det min sovmorgon  (vi brukar ta varannan dag när Henrik är ledig eller jobbar kväll). Vi har även infört att när det är min sovmorgon tar Henrik henne även på natten. Det har inte gått tidigare för att jag ammat henne på natten när hon vaknar men nu har hon även börjat med välling sen ca en månad tillbaka och hon tycker faktiskt om vällingen trots att jag fortfarande ammar henne på natten när det är mina nätter för det mesta. Signe har inga problem alls att skifta mellan välling eller amma o det är ju bra. Så i alla fall så är jag väldigt utsövd idag=) Hon hade sovit bra inatt men vaknat kl.5! oj oj säger bara..Då är det ju natt fortfarande typ.

Idag är det fredag och strålande sol..Härligt. Idag ska vi iväg till min mammas jobb för hon skulle bjuda på mat.Hon jobbar i en restuarang på ett företag. Ska fixa mig i ordning sen och idag blir det även att ta sig ut i solen.

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0