Signe 6 mån idag!

Idag är Signe 6 månader...För nästan exakt 6 mån sen satt vi och åt frukost på bb med henne. Då kände vi henne inte än men redan då visste jag att min kärlek till henne var utan ände.

01.20 tittade hon ut och runt 4 fick vi vårt bb-rum. Jag sov inte mycket den natten utan låg mest och tittade på min lilla tjej som hade varit gömd i min mage dom seanste ca 8 månaderna.. En obeskrivligt undebar känsla..

Nu är hon 6 mån och en väldigt glad och bestämd liten tös=)

Idag fick Signe prova välling det var ingen hit men vi får se om hon vänjer sig..Vi vet att hon tar flaskan för hon brukar dricka vatten i den och även bröstmjölk har funkat i flaskan=)



Signe alldeles nyfödd. 09-07-30


Detta kort är från häromdagen. Så nästan 6 månader här=)


Kommentarer
Postat av: Josse

Gu vad det går fort! Grattis söta Signe! :)

2010-01-30 @ 19:46:11
URL: http://yosofine.wordpress.com
Postat av: Fru Evelina

vilken liten sötnos!

jag gör stämpeln på familjelivs hemsida.



Kram

2010-01-30 @ 22:38:46
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Lena

Lilla lyckopillret=) Hon e för söt. Alla var helt saliga när vi åkte från er. Hon grät ju inte förtvivlat när hon såg mig idag iaf. Kanske vänder de nu;) Kramar på er:)

2010-01-31 @ 19:23:10
Postat av: Jennie

Ja Lena visst verkar det som att den värsta tykännsheten har släppt.. Kanske var en kort period bara..=) Det var trevligt att ni kom hälsa på. Kram!

2010-01-31 @ 20:28:49
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0