Friday

Idag blev det en tidig morgon.Signe sover superdåligt pga av stackars halsen (febern verkar ha gått över i alla fall *skönt*) . Hon vaknade från och till fram till ca 03.30 och sen kunde hon inte somna om. Till slut bad jag Henrik ta henne en timme (han jobbar så därför har jag nätterna+att jag ammar) men ibland ber jag om hjälp.Kunde dock inte sova på soffan så jag tog över igen efter 10 min eller nåt sånt.Ca Kl.5 klev jag upp, Signe somna i min famn. Stackars liten hoppas den här förkylningen släpper snart...Får väl försöka sova senare idag och Henrik kunde ta henne en del i helgen (Henrik jobbar helger med ibland).

Skönt med fredag. Även om man går hemma så är ju helgerna lite speciella=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0