Dagen sprang iväg

Förut drog jag igång ett litet "projekt" här hemma. Tror att det blir färdigt imorgon med Henriks hjälp eller kanske i övermorgon.

Till detta behövdes färg men gropen var stängt så vi åkte till rusta istället. Där hittade jag en söt vimpel för bara 6 kr typ som jag tänkte hänga i Signes rum kan visa resultatet om det blir bra o vi låter den hänga kvar :) Passade även på att handla födelsedagspresenter till Stina som fyller år om ett par veckor typ.

När vi var i stan passade vi på att hälsa på Henriks föräldrar med,trevligt trevligt. När vi var där gick vi en promenad och Signe var med i babybjörnen då vi lämnat vagnen hemma, men det hade hon inget emot hon sov så gott sötnosen.

På vägen hem stannade vi till på Mc Donalds. Jag åt chicken nuggets & co och glass o paj till efterätt yummi,yummi

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0