Bää bää vita lamm

Hello, idag har vi haft spontanbesök av min moster Lovisa alltså Signes gammelmoster vi skoja om att det lät gammalt att vara gammelmoster men hon är bara ca 1 år äldre än mig =)

Signe tyckte gammelmoster var så rolig och hon passade även på att sova lite hos henne och så fick hon ett så sött och mysigt lamm med..
Vi som har tänder fick goda kakor att knapra på gigantiska kakor hehe.

Vi har dragit igång ännu ett projekt här hemma som ni kanske ska få se lite vartefter men just för tillfället är det ganska rörigt.

P.S Är riktigt utsövd idag Signe har sovit så bra i natt och på morgonen gick Henrik upp med henne så jag sov ända till typ kl.10 så skönt.. 


Ha det fint!


Så sött och otroligt mjukt..


Signe med sin pappa igår riktigt stadig i både nacke o rygg börjar hon bli..

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilken söt liten tjej ni har!!

håller tummarna för att det kanske är på gång för mig också nu då hihi, men det dröjer nog känns det som.



kram!

2009-10-14 @ 18:30:47
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0