Söndag 22 feb

Har varit en lugn och skön ledighet. Har fått mycket gjort ändå och det var främst pluggandet jag ville komma ikapp med och det har jag . Idag ska jag bara renskriva en grej och sedan har vi prov på onsdag som jag kommer att plugga till i veckan. Vi har börjat packa lite smått gardiner och förråd o sånt vi inte behöver nu. Flyttar ju trots allt om mindre än 2 månader =)
Igår hade jag laddat för en lugn kväll framför tv:n med godis och Wallander och så blev det också förutom att jag vid 19 hugget blev promenadsugen så jag bestämde mig att jag kunde knalla bort till Danne som hade fest och säga Hej.Drack vatten och åt chips det var väldigt trevligt och vid 21 tiden gick jag hem och glodde på tv. Var helt färdig och orkade inte se färdigt Wallander men, men.
Allt känns väldigt bra och läxorna är gjorda , håret är färgat och huset är städat har bara lite småpyssel idag men annars blir det en härlig lugn söndag. Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kollar in att allt är bra!



Kramar, Sabina

2009-02-24 @ 13:55:13
URL: http://www.metrobloggen.se/aspiemom
Postat av: Jennie

Det är bara bra =) Kul att du skaffat en blogg. Kram !

2009-02-24 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0