Härligt

Idag efter att jag kom hem från skolan har jag bara slappat suttit vid datorn läst i en tidning. Åt lite mat förut enkelt makaroner och hamburgare. Jag är själv hemma för Henrik jobbar men han kommer hem sen och då skulle han kanske ha fredagsgodis med sig. I helgen ska jag försöka plugga en del då jag kommit efter lite i skolan men det brukar ordna sig när man tar tag i det =) Kanske ska plocka undan lite här hemma och tända några ljus. Vet själv hur skönt jag tycker att det är när det ser fint ut hemma o man kommer hem från jobbet och kan bara slå sig ner i soffan eller vid datorn o bara ta det lugnt. Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Trevlig Helg :)



// G-sson.....

2009-02-06 @ 20:08:50
Postat av: Jennie

Detsamma !

2009-02-06 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0