Lördagskväll hos oss

När barnen somnat drog vi på en film något drama-aktigt kommer inte ihåg vad den hette men men . Fast Signe sov ju inte hela filmen igenom hon är ju med, vaknar ju när hon är hungrig eller mammig o pappig osv hehe lilla sötnosen.

Ha det fint !


Mysigt, ser ni lilla Signe i den stora,stora soffan =) Vi har en sån utdragbar soffa. Jätteskönt när man ska se på film och bra fall man har gäster som ska sova över.


Lillan sover gott. 19 Augusti var hon beräknad till men hon titta ju ut lite tidigare , när jag var hos bm några dagar innan hon titta ut sa hon att som senast kunde hon komma 3 sep fall man skulle gå över. Så blev ju inte fallet och lillan blev ett Juli-barn, men jag är så glad över att hon i alla fall väntade tills hon var färdigbakad därinne min älskade lilla varelse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så mysigt det ser ut :)

vi får ses snart, men dagarna bara springer iväg som vanligt, men nu har jag lite mindre jobb framför mig så jag kanske kan titta bort en sväng snart.

Kram Christy

2009-08-16 @ 12:24:18
Postat av: Jennie

Ja det är bara att hör av dig =)Hört nåt från skolan än ? Kram

2009-08-16 @ 15:14:15
Postat av: Anonym

Ne, jag står fortfarande som reserv. den 31 augusti är det upprop så om jag kommer in så får jag veta det då.

Kram Christy

2009-08-17 @ 09:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0