Helgen

Igår spenderades det några timmar i Hannäs hos min mormor och moster mycket trevligt och vi tittade på en massa kort, själv har jag inte så mycket kort från när jag var liten då vårt hus brann ner när jag var 6 år. Vi hann inte få med oss något av det matriella ut ur huset eller jo ett överkast som någon sprang ut i, men min mormor och moster hade en massa kort och det finns ju scanners  idag. 1991 hade man bara kort i typ fotoalbum internet var ju inte så kännt då, kanske är därför jag gillar att lägga ut så mycket bilder eller nåt, vet inte riktigt. Eller så är det för att bloggen blir roligare då hehe.

Signe hade hållt oss lite vakna på natten så vi tog en lång sovmorgon först. Idag har den lilla älsklingen namnsdag och i natt har hon sovit några timmar i sin egen säng men jag vill ha henne nära mig, sängen står precis bredvid min =) hehe ganska så smidigt också då den lilla vaknar och vill ha mat några gånger under natten, o så blir det ju ett o annat blöjbyte med =)



Signe sover i sängen Henrik hade när han var liten, hon gillar att sova ovanpå täcket med en filt över sig.

Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det var gott :) För din del blir det väl inget vin ett tag framöver ;)

Usch jag minns den dagen då erat hus brann :( det syntes ända bort från vårat hus...kan tänka mej att det känns trist att inte ha några kort från sin barndom, tur moromor har det :) Du får hälsa mormor o moster....minns när min mamma gick till din mormor o permanenta håret då o då :) Ha det gott!

2009-08-23 @ 23:09:14
URL: http://yosofine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0