Träning

 
I morse vaknade jag ganska tidigt. Gick upp och drack kaffe i lugn och ro sen bytte jag om till träningskläder och körde ett rejält pass för magen. Blev plankan med variation
 1,5 min*3. 60 situps och lite annat. Nu ska jag snart ut på 6 km löpning.
Så skönt när man kommit till stadiet då man typ längtar efter den. Istället för att bäva inför haha
 
 
Annars har faktiskt dagen gått i ett. Lämnade S och A på förskolan sen gick jag och Iris till Sandelius och åt lite senare frukost en dem andra (Iris drack välling på morgonen och jag kaffe).
 
Sen gick vi hem en sväng. Fixade iordning mig och sen gick vi och handlade.
 
Hem och pyssla lite medans Iris sov sen vips var det dags och hämta barnen igen. Strax därefter fick vi lite spontanbesök från kompisar och Signe fick följa med kompisen Maria hem för mer lek.
 
Jag,August och Iris gick sen för att försöka hitta en dammsugare. Behöver en ny men hittade inget. Tror Henrik får styra med och hitta en =)
 
Som sagt snart en löptur sen måste jag skrubba och smörja mig inför spraytanningen imorgon som är bokad redan klockan 8 =)
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0