Sleeping

 
 
Har sovit otroligt mycket denna långhelg. Väldigt skönt att komma ifatt lite med sömnen och när vädret varit sisådär känns det helt ok att ta sig en nap mitt på dagen... Vi har även fått en hel del gjort. Bilen är städad vi har grejat i trädgården och igår eftermiddag när jag satt och faktiskt var uttråkad så tog jag och Henrik tag i en rejäl städning av huset. Vi har bara hållit oss hemma i Åtvidaberg denna helgen och inte haft några planer. Tagit dagarna som de kommer och haft tid att pyssla om både hemmet och oss själva.
 
Efter städningen lagade vi mat ihop och jag bara älskar vårt nya kök. Det blev så bra!
 
Nu laddar jag upp med kaffe och blev glatt överraskad av solen skiner utanför. Strax ska jag hoppa i träningskläder och köra ett pass med magövningar sen mina vanliga 6 km löpning.
 
I eftermiddag ska vi fira barnens kusin och faster.
 
Ha en underbar dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0