Pyssla om sig själv

 
 
Kände mig lite som "Morran" (från "Morran och Tobias") när jag skrev rubriken men idag har jag skämt bort mig själv med omvårdnad på eftermiddagen. Ett långt skönt bad med skrubb och fotfilning och nagellack mm. Fattar inte hur jag klarade mig utan min elektrisk fotfil förut. Har fått som nya fötter!
 
Innan så klippte jag gräset och grejade i trädgården så det var ju extra skönt att köra lite "spaeftermiddag".
Har fräschat till hårförlängningen lite med :) Så skönt när jag fick i min förlängning då jag var trött på min korta page jag fick klippa efter dreadsen.
 
Ett  rätt så ytligt inlägg men jag funkar  nog lite så när det kommer till mig själv att ut och insida hänger ihop till viss del.
 
Har även tid bokat för en spraytanning. Ska bli kul och prova. Att bli brun utan att steka sig på stranden! Plus att man slipper blända folk sen i början av sommaren.
 
H ska ut på en löptur nu när barnen är lagda sen blir det filmmys =)
Gokväll!
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0