Helgen

 
 
Helgen!
 
Mycket kalas så här i maj månad. Kul tycker jag. Igår firade vi morbror som blir 50 år. Bjöds på massor av gott. Smörgåstårta och grejer.
 

Idag var jag och barnen på tjejträff med knytis. Blev massa gott då också. Vi hade med oss potatisgratäng,köttbullar och ruccola. Dem andra hade med sig dricka,sallader,biffar med fetaost och olika dipper och sås. Pizzabullar och kokt potatis. Chips, glass och kolasås och strössel och ja en massa gott helt enkelt. Barnen hade toppenkul men vi fick ge oss av hemåt först för Iris blev så trött.
 
 
Annars då?
Här försökte jag precis ge mig på att pressa tiden på 5 km inför blodomloppet men det blåste storm kändes det som så efter ca 3 km när jag trodde att jag skulle blåsa baklänges hem igen (typ) gav jag upp och tänkte spara på krutet till tisdag och försöka igen men sen får det bli vila till loppet.
Bara 5 km men är man är man lite tävlingstokig så är man haha.
Helst är det ju mina egna rekord jag vill slå.
 
Jaja. Det är bara att köra på!
 
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0