Första Maj

 
 
Nu är det verkligen vår på riktigt.Även om det inte märks på vädret idag ;) Här startade vi med en sovmorgon. Perfekt start =) Nu häller jag i mig kaffe och funderar på vad man ska hitta idag. Jag vet att det blir lite träning för mig sen. Köpte lite "nya" träningskläder igår så måste ju inviga dem. Börjar dra ihop sig inför blodomloppet som jag tänkt att springa så det är ju bara att köra järnet med löpningen nu =)
Annars blir det nog mest att fixa här hemma. Bilen ska städas och putsas. Den har kommit hem från verkstaden efter ett motorbyte. Fy tusan vad tråkigt men nu är den hel igen och förtjänar lite extra omsorg.
 
 
Ha en fin första maj nu!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Hoppas du kom ut på en runda och fick inviga kläderna! Här blev det intervaller idag, och vin till kvällen ;-)

Svar: Det gjorde jag trots ösregn. Riktig skönt. Sen vin till kvällen här med =)
Jennie

2015-05-01 @ 18:28:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0