Bokat

 
 
Nu har vi bokat en resa till varmare breddgrader. Turkiet faktiskt. I höst. Först får vi njuta av svenska sommaren (hoppas jag ;) )
 
Lovely!
 
Bilden kommer från: http://www.turkietresor.se/prime-family-club
 
Idag var det avslutning på ÖF. Vi åkte "Blå tåget". Mysigt men tråkigt väder. Har haft lite tvätt och pysseldag här hemma idag. Igår stod det städ på schemat och jag hann hela huset faktiskt. Men höll på rätt lång tid. Barnen lekte av sig lite hos mormor och Erik en stund.
 
Här har jag sprungit 5 km nyss. Försökte pressa tiden som landade på 25.16 min :) Skönast är nog att springa långt i något långsammare tempo men tävlingsmänniskan i mig gillar fart =)
 
Ha en trevlig kväll på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0