1.5 mil

 
 
Sprang 15 km idag.
Hade nog kunnat köra på längre då jag höll så pass lugnt tempo. Kom iaf strax under 1.5 timme på den sträckan sen blev det ca ett par minuter extra i slutspurten på ca 300 meter. Jag är nöjd iaf.
Målet var först och främst en mil  så jag kan inte vara annat. 
 
 
 Kcal och vätskeförbrukning stämmer nog inte då jag springer med Henriks program och hans inställningar =)
 
 
Var rätt mör när jag kom hem som sig bör. Så efter sen lunch gick jag faktiskt och la mig en stund. Henrik klippte gräset och jag och Iris fixade med shopping till kvällens grillning. Sen var det bara och sätta igång och marinera kött.
 
 
 
 
Har varit underbart väder idag och på kvällen. Försommar så ljuvligt!
 
Nu är vi mätta och belåtna och barnen är trötta och ska få sitt kvällsbad. Jag hoppas hitta någon bra film. Blir att inta soffläge med maken.
 
Ha en fin kväll!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumsigt😋☺️

2015-05-14 @ 20:49:34
Postat av: Ida

vad mumsigt😋☺️

2015-05-14 @ 20:50:30
Postat av: Ida

vad mumsigt😋☺️

2015-05-14 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0